3 Απριλίου 2010

Εν τω μέσω της νυκτός...

(άλλη εγώ περίμενα , μου ήρθε υπουργός)


Οι δικηγόροι έχουν το φυσικό δικαίωμα να κερδίζουν απ τους νόμους με όποιο τρόπο μπορούν και να ζούν μια ευπρεπή ζωή।
Οι υπόλοιποι έχουμε τη φυσική υποχρέωση να τους βοηθούμε να το καταφέρνουν …….είχε πει ο ποιητής.


Στο άλλο άκρο της τηλεφωνικής γραμμής η φωνή μελιστάλαχτη।
Τόσο, που αστραπιαία θα περνούσε απ το μυαλό σου, ή ότι κάποια πλάκα αρχίζει ή ότι ή εν λόγω φωνή μαστιγώθηκε από κάποιον πριν σε πάρει τηλέφωνο.
Το δεύτερο ήταν …..
-Ο κ. Φτού θέλει να σας μιλήσει…. (Μάσαγε και τσίχλα)

Καθόλου όρεξη δεν είχα πρώτον γιατί έψαχνα μια ώρα να βρω ανοιχτό φαγάδικο να φάω που πείναγα σαν π…ς .
Δεύτερον ο Χ μου την είπε πάλι…. Μανία αυτός ο άνθρωπος να νομίζει πως η καταλληλότερη δουλειά για μένα είναι να γράφω λεζάντες κάτω απ τις
«και πολύ πρώτες φωτογραφίες του» τις βραβευμένες (χμ! χμ! τέλος πάντων αυτές που θα έπρεπε να είχαν βραβευθεί) ...γιατί εκεί αρχίζουν οι φάπες..

Με τη μπουκιά στο στόμα άκουγα τον κ. Φτού να πλέκει το εγκώμιο της οικογένειας μου, για την εργατικότητα και το μεράκι που τη χαρακτήριζε (!)
Για το τι πρόσφερε στον τόπο(!) τόσο που το μυδοπίλαφο κόντεψε να βγει απ τη μύτη μου…
Απ’ έξω πέρναγε ο επιτάφιος και το αντίχριστο σκυλί μου άρχισε να γαυγίζει με άγριες διαθέσεις , τις ίδιες που μου ήρθαν και σε μένα μόλις άκουσα για τιμητικές πλακέτες και το σκοπό τελικά της τηλεφωνικής επαφής…


Τίποτα περισσότερο από όρνια που μύρισαν πτώμα!
Τίποτα περισσότερο από φαγοπότι επιτήδειων λαμογιών..
Τίποτα περισσότερο από γλείφτες κοινοτάρχες , φυτευτούς «συμπατριώτες» υπουργούς και κομματικούς δικολάβους …..Τίποτα άλλο παρά αυτό:

Οι ΜΚΟ χτυπούσαν την πόρτα μου..

Πήρα τηλέφωνο τον Χ..
-Λέγε..
- Κοίτα να δεις μαλάκα! Μη με ξαναπείς καλαμαρά γιατί θα σου χώσω καλαμάρι .. ξέρεις που! Γ…ώ τις φωτό σου τις παραλίγο βραβευμένες.
«Ζώο» που το μόνο που ξέρεις είναι πώς να βγάζεις το κάλυμμα του φακού σου…να δεις αν έχει φίλμ ….ναι ρε φωτο-δημοσιογράφε!
Για να δεις αν έχεις φίλμ!

Αύριο θα του ζητήσω συγνώμη…. Φίλοι είμαστε… αλλά είδες τι κάνουν οι ΜΚΟ;


ΥΓ: για την ιστορία το σόϊ μου ήταν τομάρια του κερατά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου