24 Απριλίου 2010

Η μπαλάντα του Μήτσου

Η φωτο από εδώ



(όπως λέμε η μπαλάντα του κυρ Μέντιου)

Η νύχτα παίζει και γελάει
κι από τις γρίλιες με κοιτάει
κλείνει το μάτι, κοροϊδεύει,
χωρίς να ξέρω τι γυρεύει!

Η νύχτα βγήκε για σεργιάνι
με μαύρη μπούρκα και γιορντάνι
και μου την «είπε» μ’ άλλους δέκα
«Βρες αν ειμ’ άντρας ή γυναίκα!»

Η νύχτα παίζει μα γελιέται
όσο στα γέλια κι αν χτυπιέται
μες στο σκοτάδι κάνει λάθος
δεν με γνωρίζει κατά βάθος..

Και ξεκινά κατά τις δέκα
και με περνάει για γυναίκα
Κι όλο ξεχνάει … λέω… ίσως..
«Μωρή σου το’πα! Είμαι Μήτσος!!»
Ω ωωωωωωωωωωω!!!!

(Για μουσικόϊλα βάλτε την αντίστοιχη
Της Αφροδίτης Μάνου)

2 σχόλια:

  1. Sourounti
    Η ψυχή έχει σημασία, όχι το φύλο!
    Καλησπέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο αυτή. Τίποτα αλλο..
    Εγώ τη λέω άνθρωπο..
    Τα σέβη μου κυρία μου
    Καληνύχτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή