23 Φεβρουαρίου 2010

Σπίρτο..


«Δεν υπάρχουν συνομιλίες στον Κάδο. Ποιος θέλει να διαγράφει όταν ο αποθηκευτικός χώρος είναι πάνω από 7000 MB;»

Ναι έ;
Εγώ ρε βλάκα ! Και τα mail και τα συνημμένα και όλα!
Κέφι μου δεν είναι; Τα έσβησα , και θα τα σβήνω..
Όχι για να μου λες ότι δεν μπορώ..
Και να γελάς!!!

Ο κάδος! Σαν να λέμε το μυαλό των σκουπιδιών
Σαν να λέμε η καρδιά τους, το μέσα τους τέλος πάντων.

Και γώ που μαζεύω και μαζεύω και μαζεύω ,
κάδος και εγώ που πρέπει να αδειάσει..

Εγώ κι’ αν, έχω αποθηκευτικό χώρο.! Αλάνα !

Χώρος για χαρές για λύπες, για ανασφάλειες ,δισταγμούς …
Για τα τρία τελευταία- σαν να μην έφταναν τα δικά μας-
φιλοξενούμε κιόλας.. (Τις χαρές κανένας δεν τις εμπιστεύεται αλλού.)

Τέρμα λοιπόν και στον δικό μου κουβά…. άδειασμα και διαγραφή.
Δεν με νοιάζει αν αύριο θα έχω μετανιώσει..
Αύριο δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα..
Αύριο ο αποθηκευτικός μου χώρος θα είναι τελείως άδειος

«Δεν υπάρχει τίποτα απολύτως στον Κάδο. Γιατί θές να διαγράφεις όταν ο αποθηκευτικός σου χώρος είναι πάνω από 7000 MB;»

Έτσι! Ρε χαμένο….Έτσι!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου