15 Μαρτίου 2010

Τα άγνωστα και τα καινούρια.

...
Τα χάνω ο πούστης μια ζωή.. Ευτυχώς για λίγο..
Και δεν μπορώ τις πλάκες.

Πέμπτη.. κάποτε:
Εκπαίδευση στα πυροβόλα ,όπου και μου αναθέτουν να είμαι αρχηγός στο τέταρτο στοιχείο όπως ορίζει και η ειδικότητα μου.
Χαμός , ωραία εμπειρία που έκ των πραγμάτων όμως δύσκολα θα έχει συνέχεια.
Με το που γυρίζουμε με βουτάνε και με βάζουν να ξεφορτώσω ..ξύλα!
Αμέσως μετά πάω μαγειρεία φεύγω 2:30 και στις 3 έχω νούμερο.
Εκεί παθαίνω μεγάλη νίλα γιατί όντας ξεθεωμένος με παίρνει ο ύπνος.
Ένας χαζοχαρούμενος μου κρύβει το όπλο και με ξυπνάει δημιουργόντας πανικό για την απώλεια. Μην τα πολυλογώ έπαθα μεγάλη πλάκα..

Τα χάνω ο πούστης μια ζωή.. Ευτυχώς για λίγο..
Και δεν μπορώ τις πλάκες.

Άδεια για ανάρτηση και τα γνωστά..ευχαριστώ, τιμή μου κτλ κτλ..

Δευτέρα πρωί:
Τελικά πήρα άδεια ή δεν πήρα;
Εγώ λέω ναι! έχω το μέηλ.
Και που να κάνω σύνδεση;
Κανένας δεν απαντά..
Θα την κάνω την ανάρτηση.. και κάνε μου μήνυση ..

Οι «Τζούλιες» της ζωής μας


1) Στον ίδιο παρονομαστή και στο ίδιο τσουβάλι, όσοι έγραψαν, ασχολήθηκαν
και κορόιδεψαν …. Αλλά κυρίως στο ίδιο τσουβάλι μ’ αυτούς που φτιάχνουν Τζούλιες.
Η συνταγή γνωστή. Ένα όμορφο σκαρί - όχι απαραίτητα θηλυκό- ένας μάνατζερ κατά προτίμηση τρίτου φίλου (υπάρχει λόγος) και τα απαραίτητα ΜΕΣΑ.
Και όσο πιο μέσα είναι τα μεσα τόσο θα μας παίρνουν τον άρτο και θα μας κερνάνε Τζούλιες..

2) Τζούλια.. Ιουλία …Ιόλη….

Κι εδώ η συνταγή γνωστή…. Μόνο που δεν έχει σημασία το σκαρί..
Μπορεί να είναι και μια ψαρόβαρκα.. φτάνει να υπάρχει υπόβαθρο
Και να είσαι μάστορας ..να ψάξεις να το βρεις γιατί δεν φαίνεται πάντα..
Εδώ τα μέσα είναι διαφορετικά.. χωρίς λάμψη.. βουβά.
Μπορεί να χρειαστεί να κολακέψεις , να πουλήσεις αισθήματα αλλά καμιά φορά φτάνει και ένα χτύπημα τάχα φιλικό στον ώμο..
Ανάλογα τι λείπει και τι έχει ανάγκη η κάθε Τζούλια –Ιουλία –Ιόλη…

Το αποτέλεσμα και στις δυο περιπτώσεις το ίδιο..
Κάποιος κάτι κερδίζει απ αυτές.. έστω και ενός λεπτού διασκέδασης
Η απορία και στις δυο περιπτώσεις η ίδια..
Κανείς δεν ασχολήθηκε με το αν οι Τζούλιες έχουν ψυχή..

ΣΣ: Στον ίδιο παρονομαστή κι εγώ βεβαίως αφού «σκότωσα» μια Ιόλη..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου