1 Μαρτίου 2010

Πρώτος..Δεύτερος...και τρίτος..

......

Ο τρίτος σε αρκετές περιπτώσεις είναι ένας ηλίθιος
Είναι ο τρίτος που φωνάζουμε έτσι για να μην είμαστε μόνοι μας.
Αυτός μπορεί να μη θέλει να ρθεί για δικούς του λόγους αλλά είπαμε… ηλίθιος.

Ένας ηλίθιος μπορεί να βρεθεί σε πολλές συζητήσεις σοβαρές και μη..
που βεβαίως δεν είναι ικανός να τις ξεχωρίσει.. και οι άλλοι το ξέρουν..

Μπορεί ακόμα να βρεθεί μπροστά σε έναν τρυφερό διάλογο και να μην αναρωτηθεί «εγώ τι διάολο θέλω εδώ!»
Διάλογος μεταξύ δύο ατόμων μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους..
Αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.. πομπός και δέκτης και το ανάποδο..

Ο παρακάτω διάλογος είναι περίεργος…αλλά μόνο για τον ηλίθιο..

- Πρώτος: Κράτησέ με (Διονυσίου)
-Δεύτερος: Είπα να φύγω (Αδαμαντίδης)
-Πρώτος: Όλα για σένα είμαι εγώ (Μητροπάνος)
-Δεύτερος: Φύλλα φθινοπωρινά ( Φ. Νικολάου)
-Πρώτος: Ένα τραγούδι πες μου ακόμα (Ρίτα )
-Δεύτερος: Έκλαψα χθες (ίσως Μαρινέλα)

Ο τρίτος στον κόσμο του!!!!!!

Και ό διάλογος συνεχίζεται μεταξύ των δύο:
-Όσοι αγαπούν..
-Εγώ ειμαι αητός
-Μυστικέ μου έρωτα..
-Θυσιάστηκα για σένα
-Στο άδειο μου πακέτο..
-Συγνώμη
-Έρωτα μου αγιάτρευτε..
-Εσύ μου μιλάς στην καρδιά μου
-Παράπονο μου..

Ο τρίτος εκεί… χαμπάρι!

-Το ποτάμι
-Το φορτηγό
Ιστορία μου
-Με τελείωσες
-Σε σκέπτομαι..
Κτλ. Κτλ.. κτλ …κτλ ..κτλ.. .κτλ

Και να και ένα για τον ηλίθιο για να περνά
την ώρα του…

Maraz (Sibel Can) !!!!!!!!! (γέλια... οι δύο!!!)


ΥΓ: Το «τρίτο» παρεμπιπτόντως είναι και μία σάλτσα ιταλική
που παρασκευάζεται με βασιλικό, κουκουνάρι κτλ
κάτι σαν το "πέστοοοοοοοοο!!!!!"
Με ντουντούκα , με γιουκαλίλι με ότι θές…ηλίθιε!
Αλλά πές το σε σένα … για να το χωνέψεις τρίτε!!!

ΥΓ2 Τη σάλτσα τη ξέρουμε όλοι είνα συνοδευτικό για να νοστιμίσει
το φαϊ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου