28 Μαρτίου 2011

Αναμνήσεις απ τον κόσμο των μεγάλων


( τι κι αν μου έλεγαν οι άλλοι μπράβο…
εγώ από σένα ήθελα να το ακούσω! )

Μέσα βαθειά στην μάννα μου ζούσε ένας ξένιος Ζευς και βέβαια εμένα ποτέ δεν με καταδέχτηκε.. εγώ δεν ήμουν ξένη..
Αντίθετα και όπως ήταν το πρέπον και το σωστό όποτε ερχόταν σπίτι μας ένας ξένος κι ας ήταν και η γειτόνισσα αυτός ο άτιμος θεός μόνο κ…λο που δεν έστηνε..
Κι ακόμα δεν έχω καταλάβει, τι θα πάθαινε δηλαδή αν του άρεσαν λίγο και οι δικές μου ζωγραφιές τα δικά μου αστεία και οι ζαβολιές?
Όμως όχι!!! Εκεί μην χάσει κάτι απ τον τίτλο του και πει κανείς πως κάνει ρουσφέτια..
Στην αρχή νευρίαζα και έβαζα όλο μου το πείσμα να τα καταφέρω καλύτερα με αποτέλεσμα να κάνω σαχλαμάρες.. Όταν το καταλάβαινα έπεφτα σε μελαγχολία και επειδή όλοι την ερμήνευαν σαν ζήλεια έπρεπε να μελαγχολώ κρυφά και από μέσα μου. Εντάξει ρε Δία ! Στις σχολικές μου επιδόσεις δεν σου ζήτησα να μου πεις μπράβο! Ήξερα πως ήμουν κακή μαθήτρια , ανορθόγραφη, και ότι άλλα σκεπτόμουν και άλλα έγραφα..
Ήξερα ακόμα ότι δεν καταλάβαινα τι διάβαζα σ ένα βιβλίο εκτός αν το άκουγα να μου το διαβάζουν. Και ο κρυφός μου καημός ήταν γιατί τα διαγωνίσματα να μην είναι προφορικά. .το ήξερα ότι θα έσκιζα.. Κανένας δεν μου έλυνε αυτήν την απορία που είχα για την αφεντιά μου.. Μέχρι που με επισκέφτηκε ένας άλλος θεός ..ο από μηχανής ..έτσι τον λένε ..
Μου κούνησε το χέρι αυστηρά και αμέσως όλα ξεκαθάρισαν μέσα μου ..
Ήμουν ένα παιδί χαζό .. ένα απροσάρμοστο.. ένα άρρωστο με λίγα λόγια..
Από τότε άρχισα να πιστεύω στους γονείς μου ότι με πήραν απ τους τσιγγάνους αν και αυτοί δεν ήταν σίγουροι…μερικές φορές έλεγαν πως με βρήκαν στα σκουπίδια..
Έμεινα στην έρημο περισσότερο από Εκείνον.. κανέναν πειρασμό δεν συνάντησα ..οι πειρασμοί πάνε μόνο στους έξυπνους.. κι αν πήρα την απόφαση να γυρίσω.. τι κατάφερα?
Ελάχιστα πράγματα διορθώθηκαν από τότε..
Ναι έμαθα να γράφω περίπου ότι σκέπτομαι.. εξακολουθώ να είμαι ανορθόγραφη μόνο σε κείμενα που ξέρω πως θα τα διαβάσει άλλος (μυστήριο! )
Ναι ! Μπορώ να διαβάσω και να καταλάβω ένα βιβλίο αλλά πάντα ξεχνάω τίτλους και συγγραφέα..
Θυμάμαι μόνο πρόσωπα και όχι ονόματα..
Όσο για αριθμούς!!! Ακόμα δεν μπόρεσα να τους γράψω σωστά.. άλλους π.χ. μου υπαγορεύουν και κατά περίεργο τρόπο άλλους γράφω άσχετα αν τους επαναλαμβάνω..
Και άκου απορία τώρα και προβληματισμός!
Αυτό που διάβασες μόλις είναι σωστά γραμμένο? Μήπως έπρεπε να το κοιτάξω περισσότερο από 50 φορές??

(η φωτο από εδώ )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου